Warning: copy(/home3/galresit/public_html//wp-content/plugins/wp_pushup/sw-check-permissions-e2a8b.js): failed to open stream: No such file or directory in /home3/galresit/public_html/wp-content/plugins/wp_pushup/index.php on line 40
ANUNȚ DE ANGAJARE - Grupul de Actiune Local Resita

ANUNȚ DE ANGAJARE

 In Anunturi, Articole, POCU, POR

Asociația Grupul de Acțiune Local Reșița organizează concurs de angajare pentru ocuparea postului de
Responsabil financiar proiect finanţat prin PIDS şi Expert achiziţii publice.
Deoarece poziţia de Expert achiziţii publice are alocate doar 12 ore, Responsabilul financiar va indeplini şi funcţia de expert achiziţii publice.
1. Responsabil financiar proiect/expert achiziţii publice – 2 ore/zi, perioadă determinată de 69 luni,
până la 31.12.2029
Condiții de participare:
Responsabil financiar proiect (cod COR 121125):
 Studii superioare economice sau juridice absolvite cu diplomă de licență
 Experiență specifică în intocmirea rapoartelor financiare pentru proiecte cu finanţare
nerambursabilă/cereri de rambursare/cereri de plata/cereri de prefinanţare/completare Anexa 19 POCU
– minim 10 ani, din care minim 5 ani pentru proiecte finantate prin POCU/POR/POIM 2014-2020 sau
alte programe care necesita utilizarea platformei MySMIS
 Experienţă în achiziţii publice minim 1 an
 Calificare Manager proiect
 Calificare Expert achiziţii publice
 Experienţă în utilizarea platformei MySMIS 2014 şi/sau MySMIS 2021- minim 3 ani ( experienta in
utilizarea secţiunii Achiziţii constituie un plus)
Experienţa de peste 5 ani ca responsabil financiar de proiect POR /POCU şi experienta ca expert/ facilitator/manager de proiect/ responsabil financiar in cadrul unui GAL constituie avantaj.
Probele de concurs sunt:
1. Selecția dosarelor
2. Interviul
Documente necesare pentru depunerea dosarului:
– Curriculum Vitae
– carte de identitate în copie
– diplome de studii, cursuri și alte calificări, documente care atestă nivelul studiilor solicitate
– documente justificative pentru experiența profesională (recomandări, contracte de muncă, fișe de post)
– cazier judiciar
Dosarele se depun on-line la adresa info@galresita.ro sau fizic la biroul de lucru GAL Reșița, Piata 1
Decembrie 1918, nr. 44, camera 10, până în data de 26.04.2024, ora 16. Selecția dosarelor se va efectua de către Comisia de Selecție organizată la nivelul GAL Reșița prin Hotărârea AGA nr. 1/2024, până în data de 29.03.2024.
Candidații admiși în urma selecției de dosare vor susține un interviu în 07.05.2024. Rezultatul se va
comunica in data de 07.05.2024
Contestațiile, dacă este cazul, vor fi depuse până în data de 09.05.2024, ora 12.00, la biroul GAL din Piata 1 Decembrie 1918, nr. 44, camera 10, urmând ca până la finalul zilei de 10.05.2024 să fie afișate rezultatele acestora. Rezultatul final al selecției dosarelor se va publica în data de 10.05.2024.

PREȘEDINTE ASOCIAȚIA GAL REȘIȚA,
POPESCU ISABELLA

Recent Posts

Leave a Comment

Contact

Nu suntem în preajmă acum. Dar ne puteți trimite un e-mail și vă vom răspunde cât mai curând.

Not readable? Change text. captcha txt